Zgodnie z mottem „Poczuj radość, jaką daje dom”, Bank Millennium rozpoczyna kampanię Kredytu Hipotecznego, która ma wspierać Klientów w procesie zakupu mieszkania, oferując pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji i kredyt, który umożliwi kupno własnego „M”.
W tym celu agencja komunikacji Hypermedia Isobar przygotowała niestandardową aplikację, która w 3 krokach umożliwia znalezienie odpowiedniego miejsca zamieszkania. W aplikacji wykorzystano mapę Google, na której dostępne są aktualne dane i realne obiekty, co umożliwia użytkownikom określenie preferowanych lokalizacji z dużą dokładnością.
Krok 1: Użytkownik określa swój charakter, poprzez wybór jednej z 5 opcji, jak: Rozrywkowy, Rodzinny, Przyrodnik, Sportowy i Smakosz. To powoduje, że automatycznie zaznaczane są obiekty z listy znajdującej się pod wyborem charakteru. Obiekty są dostosowane do danego charakteru np. dla charakteru „Rodzinny” przypisane są: żłobki i przedszkola, szkoły czy place zabaw. Dodatkowo istnienie możliwość dobrania interesujących obiektów spoza listy przypisanej do wybranego charakteru, a ilość dodatkowych obiektów nie jest ograniczona.
Krok 2: Użytkownik podaje preferowaną lokalizację – czyli miejsce, w którym chciałby zamieszkać. Aby wyszukać lokalizację należy wpisać nazwę miasta i ulicy albo określić promień poszukiwań interesujących obiektów znajdujących się w podanej lokalizacji.
Krok 3: Wyniki wyszukiwania są prezentowane na mapie, na której widać lokalizację wraz z obiektami. Na stronie znajduje się też podsumowanie wszystkich interesujących obiektów w okolicy. Na zakończenie, po znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, użytkownicy mogą skontaktować się z Bankiem Millennium, by otrzymać ofertę kredytową.
W przygotowaniu interaktywnej kampanii Kredytu Hipotecznego Banku Millennium, agencja Hypermedia Isobar odpowiedzialna była za strategię komunikacji, przygotowanie aplikacji, planowanie i zakup mediów online. W kampanii wykorzystano formaty double billboard i triple billboard, które emitowane są na witrynach Premium, jak: eGospodarka czy Firmy.net oraz formy niestandardowe takie jak dynamiczny screening i video screening emitowane są na portalach: Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Dom.Money.pl.
Ponadto niestandardowe działania są prowadzone również na serwisie o tematyce nieruchomości Oferty.net, gdzie aplikację zaimplementowano w niecodzienny sposób, wykorzystując do tego celu stały element serwisu, czyli mapę. W ten sposób udało się połączyć funkcjonalność serwisu z mechanizmem aplikacji i zwiększyć dopasowanie oferty do wymogów użytkowników.
Kampania potrwa do 31.12.2011 r.
Article source: http://www.brief.pl/rynek-i-ludzie/kampanie/art396,trzy-kroki-do-wymarzonego-mieszkania.html