– Spoty telewizyjne przygotowane do tej kampanii pokazują człowieka osaczonego przez sąsiadów. Ich codzienne życie, hałasy z nim związane oraz tlący się konflikt doprowadzają go w końcu do „ostateczności” – mówi Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor pionu marketingu w ING Banku Śląskim.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie banku przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że trzech na czterech Polaków znajduje co najmniej jeden powód do narzekania na swoje obecne miejsce zamieszkania. Polacy odczuwający niedogodności mieszkaniowe najczęściej spontanicznie wskazywali na złe warunki mieszkaniowe oraz trudności we współżyciu z sąsiadami.
W rolę głównego bohatera spotów telewizyjnych wykorzystanych w kampanii wcielił się aktor Wojciech Mecwaldowski. Ogłoszenie prasowe przygotował znany polski rysownik – Marek Raczkowski.
Tytuł kampanii: „Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu”
Czas trwania: od 18.09.2011 r.
Narzędzia: telewizja (stacje ogólnopolskie i tematyczne), Internet (kampania na portalach internetowych o największym zasięgu, serwisach nieruchomościowych i wyszukiwarkach), prasa (tygodniki opinii)
Kreacja: Brain
Przygotowanie kampanii internetowej: 180heartbeats
Zakup mediów: PanMediaWestern
Teaser tej kampanii pojawił się kilka dni wcześniej:
Article source: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=31136