Przygotowano aplikację, która w trzech krokach umożliwia znalezienie odpowiedniego miejsca zamieszkania. Rozwiązanie opiera się na mapie Google, na której dostępne są aktualne dane i realne obiekty.
Krok 1: Użytkownik określa swój charakter poprzez wybór jednej z pięciu opcji: Rozrywkowy, Rodzinny, Przyrodnik, Sportowy i Smakosz. To powoduje, że automatycznie zaznaczane są obiekty dostosowane do danego charakteru. Na przykład: do charakteru „Rodzinny” przypisane są: żłobki i przedszkola, szkoły czy place zabaw.
Krok 2: Użytkownik podaje preferowaną lokalizację – czyli miejsce, w którym chciałby zamieszkać. Aby wyszukać lokalizację, należy wpisać nazwę miasta i ulicy albo określić promień obszaru poszukiwań interesujących obiektów znajdujących się w podanej lokalizacji.
Krok 3: Wyniki wyszukiwania prezentowane są na mapie, na której widać lokalizację wraz z obiektami. Na stronie znajduje się też podsumowanie wszystkich interesujących obiektów w okolicy. Na zakończenie, po znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, użytkownicy mogą skontaktować się z Bankiem Millennium, by otrzymać ofertę kredytową.
W kampanii wykorzystano formaty double billboard i triple billboard, które emitowane są na witrynach premium, takich jak eGospodarka i Firmy.net, a także formy niestandardowe, takie jak dynamiczny screening i wideo screening, emitowane na portalach: Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Dom.Money.pl.
Ponadto akcja prowadzona jest w serwisie Oferty.net, gdzie aplikację zaimplementowano, wykorzystując stały element strony, czyli mapę. W ten sposób udało się połączyć funkcjonalność portalu z mechanizmem aplikacji i zwiększyć dopasowanie oferty do wymogów użytkowników.
Strategia komunikacji, przygotowanie aplikacji, planowanie i zakup mediów online: agencja Hypermedia Isobar.
Kampania potrwa do 31 grudnia.
Article source: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=31809