Wrz 122011
 

Kredyt Bank wystartował z kampanią kredytów mieszkaniowych. Bank będzie reklamował PRZYJAZNY KREDYT HIPOTECZNY w złotych i euro– bez wkładu własnego, bez prowizji, z możliwością obniżenia marży nawet o 0,5 p.p. Ponadto na czas kampanii Kredyt Bank przygotował promocyjne, obniżone marże zarówno dla kredytów złotowych, jak i w euro.

Kampania kredytów hipotecznych to kolejna odsłona projektu promowania nowej filozofii Kredyt Banku „Finanse z zasadami” oraz podejścia do klienta zgodnie z zasadą „szanowany i ważny”. Koncentrujemy się na oczekiwaniach naszych klientów, rozumiemy ich i pomagamy im w korzystny sposób sfinansować potrzeby mieszkaniowe. Chcemy przekonać klientów, że nie warto odwlekać realizacji planów mieszkaniowych, gdyż kredyt hipoteczny Kredyt Banku pozwala w prosty sposób zmienić mieszkanie czy dom na lepszy. Jest to możliwe, ponieważ produkt oferowany przez Kredyt Bank jest atrakcyjny cenowo i przyjazny – powiedziała Agnieszka Nachyła, Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej Kredyt Banku.

Zgodnie z założeniem budowania partnerskiej relacji z klientami, Bank premiuje lojalność. Kredytobiorcy, którzy  mają lub zakupią 3 dodatkowe produkty poza rachunkiem osobistym, uzyskają maksymalną obniżkę marży – o 0,5 p.p. Z naszych obserwacji wynika, że klienci hipoteczni najczęściej wybierają ROR i kartę, uzyskując obniżkę o 0,3 p.p., lub  0,4 p.p. w zamian za ROR, kartę i ubezpieczenie na życie. Klienci chętnie wybierają dodatkowe produkty – rachunek osobisty Ekstrakonto Plus jest bezpłatny, z oprocentowaniem środków 7% dla kwoty do 3 tysięcy złotych,  atrakcyjne karty też są dostępne w opcji bez żadnych opłat – dodała Agnieszka Nachyła.

Przyjazny kredyt hipoteczny w Kredyt Banku to przede wszystkim:

1.       Niskie marże – uzależnione od kwoty kredytu, LTV i korzystania z innych produktów Kredyt Banku:

–        np. marża 1,3% w PLN, 1,9% w EUR dla kredytu w wysokości 250 tys. złotych z 20% wkładem własnym i  w  przypadku korzystania przez klienta z rachunku osobistego i karty kredytowej lub debetowej (dodatkowe produkty są dostępne w opcji bez żadnych opłat)

–       dalsza obniżka marży dla kredytów z wyższym wkładem własnym, bądź przy zakupie dodatkowych produktów Banku (ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie od utraty pracy)

2.       Możliwość wyboru kredytu w PLN i EUR, a także w programie Rodzina na swoim

3.       Finansowanie do 100% wartości nieruchomości w obu walutach

4.       Długi okres kredytowania – do 40 lat

5.       Całkowicie bezpłatny proces ubiegania się o kredyt:

–         0% prowizji za udzielenie kredytu – bez konieczności spełniania żadnych dodatkowych warunków

–         opłata za wycenę pobierana dopiero na etapie umowy kredytowej

6.       Niski koszt i wygoda obsługi kredytu:

–         0% prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu – po pierwszych 5 latach okresu kredytowania, a także w trakcie

          pierwszych 5 lat raz w roku, jeśli kwota wcześniejszej spłaty nie przekracza 20% salda zadłużenia

–         raz w roku wakacje kredytowe – jeden miesiąc bez płacenia raty

7.       Mało formalności – proste procedury, krótka lista wymaganych dokumentów, akceptacja elektronicznego odpisu z ksiąg wieczystych oraz wyciągu z KRS

8.       Szybka decyzja i wypłata środków

Akcja promocyjna będzie prowadzona na szeroką skalę do 23 października – głównie w telewizji i Internecie. Zostały przygotowane dwie wersje filmu reklamowego, w których wystąpią panowie Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Każda z nich została zrealizowana z myślą o nieco innej grupie docelowej – pierwszy spot „Park” jest skierowany do osób, które myślą o poprawie warunków mieszkaniowych. Drugi spot „Wyprowadzka” koncentruje się na potrzebach osób planujących zakup swojego pierwszego lokum.

Równolegle prowadzona będzie promocja w prasie. Objęte zostaną nią dzienniki o zasięgu krajowym oraz tytuły lokalne.

Article source: http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,55402,10272209,_Zmien_mieszkanie_na_lepsze____kredyty_mieszkaniowe.html